Mayıs 2024 Geliştirmeleri
Bu bültende 2024 Mayıs ayında Pozitif Ofis uygulamamızın yeni özellikleri, hata düzeltmeleri, kullanıcı ipuçları ve gelecek planlarımız hakkında bilgiler bulacaksınız.
31.05.2024
4 dk.
Doğukan İyidoğan
- Yeni Özellikler ve Güncellemeler
- Hızlı Satış Ekranı Satış Yapılan Cari Kartın Satış Fiyatı Protokolüne Göre Satış Yapılması Özelliği Eklendi.
- Bu sayede bir cari kart ile varsayılan fiyat dışındaki bir fiyattan anlaşılması durumunda otomatik olarak bu protokolün uygulanabilmesi sağlandı.
- E-fatura Manuel E-fatura İndirme Özelliği Eklendi.
- Gelen bir e-faturanın tekrar indirilmesini istediğiniz durumlarda fatura ETTN bilgisi ile tekrar indirebilirsiniz.
- E-fatura Kontör Adedi Sorgulama Özelliği Eklendi.
- Entegratör arayüzüne giriş yapmadan kalan kontör adedini görüntüleyebilirsiniz.
- Cari Detay Ekranına “İş Hareketleri” Listesi Eklendi.
- İlgili cari kart ile bağlantılı oluşturulmuş tüm işleri tek ekranda görüntüleyebilirsiniz.
- Sevk Emri Belgesine Dönüşüm Yetkisi Eklendi.
- Ayarlar > Belge Dönüşüm Yetkileri içerisine kullanıcıların “Sevk Emri” belgesinin hangi belgelere dönüştürebileceğini belirleyebildiğiniz yetki eklendi.
- Sevk Kontrol Modülü 1.0 Versiyonu Yayınlandı.
- Sevk aşamasında yanlış ve eksik paketleme, yanlış araca yükleme yapılması gibi sorunların önüne geçilmek amacıyla geliştirilen bir modüldür.
Sevk Kontrol Modülü Kullanım Senaryosu
- Sevk Emri verilen siparişler “Sevk Paketleme” adlı belgeye eklenerek paketlere ayrılır. Bir paket içerisinde birden fazla ürün bulunabilir.
- Her pakete benzersiz bir barkod numarası basılarak paketlere yapıştırılır.
- Her sevk edilecek bir araca “Araç Yükleme Fişi” belgesi oluşturulur. İçerisine sınırsız sayıda farklı siparişin paketleri üzerindeki barkodlar okutularak araca yüklenir.
- Araç yüklemesi tamamlandığında araç içinde yer alan siparişler otomatik olarak cari bazında gruplanarak bir veya birden fazla irsaliye oluşur.
- Eksik bir paket varsa irsaliye oluşturma işlemi engellenerek sevkiyat işleminin gerçekleştirilmesi engellenir.
- Düzeltmeler ve İyileştirmeler
- Çeşitli İyileştirmeler Yapıldı.
- Stok aktarım esnasında verilen bilgilerin eksik olması durumları işlenerek olası hataların önüne geçildi. İşlem örneği; birim bilgisi aktarılmadığında varsayılan birim oluşturulması sağlandı.
- E-fatura gönderimi esnasında verilen hataların daha detaylı açıklanması sağlandı.
- Hızlı Satış’da ödeme alınmadan satış tamamlanması engellendi.
- E-fatura önizleme performansı attırıldı.
- “Stok Seç” penceresinde belgeye “0” miktarlı ürün eklenmesi engellendi.
- Tespit Edilen Hatalar Giderildi.
- İş Yönetimi “Alt İş” oluşturma hatası giderildi.
- Stok Yönetimi satış KDV oranının yanlış kaydetme problemi giderildi.
- Sayım belgesinden belge kopyalama özelliğindeki hatalar giderildi.
- Sipariş ve Stok Belgelerindeki belge dönüşüm hataları giderildi.
- Stoğun Seri numarası kontrol aşamasındaki hatalar giderildi.
- Sevkiyat Seri No Giriş penceresi açılmama sorunu giderildi.
- Geri Bildirim ve İletişim
AR-GE birimi olarak kullanıcılarımızın fikirlerini, geri bildirimlerini ve sorularını her zaman önemsiyoruz. Bize ulaşmak için [dev@pozitifofis.com.tr].
İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler