Blog'a Dön

Mayıs 2024 Geliştirmeleri

Bu bültende 2024 Mayıs ayında Pozitif Ofis uygulamamızın yeni özellikleri, hata düzeltmeleri, kullanıcı ipuçları ve gelecek planlarımız hakkında bilgiler bulacaksınız.
31.05.2024 4 dk. Doğukan İyidoğan
  1. Yeni Özellikler ve Güncellemeler
  • Hızlı Satış Ekranı Satış Yapılan Cari Kartın Satış Fiyatı Protokolüne Göre Satış Yapılması Özelliği Eklendi.
    • Bu sayede bir cari kart ile varsayılan fiyat dışındaki bir fiyattan anlaşılması durumunda otomatik olarak bu protokolün uygulanabilmesi sağlandı.

  • E-fatura Manuel E-fatura İndirme Özelliği Eklendi.
    • Gelen bir e-faturanın tekrar indirilmesini istediğiniz durumlarda fatura ETTN bilgisi ile tekrar indirebilirsiniz.

  • E-fatura Kontör Adedi Sorgulama Özelliği Eklendi.
    • Entegratör arayüzüne giriş yapmadan kalan kontör adedini görüntüleyebilirsiniz.

  • Cari Detay Ekranına “İş Hareketleri” Listesi Eklendi.
    • İlgili cari kart ile bağlantılı oluşturulmuş tüm işleri tek ekranda görüntüleyebilirsiniz.

  • Sevk Emri Belgesine Dönüşüm Yetkisi Eklendi.
    • Ayarlar > Belge Dönüşüm Yetkileri içerisine kullanıcıların “Sevk Emri” belgesinin hangi belgelere dönüştürebileceğini belirleyebildiğiniz yetki eklendi.

  • Sevk Kontrol Modülü 1.0 Versiyonu Yayınlandı.
    • Sevk aşamasında yanlış ve eksik paketleme, yanlış araca yükleme yapılması gibi sorunların önüne geçilmek amacıyla geliştirilen bir modüldür.

Sevk Kontrol Modülü Kullanım Senaryosu

  • Sevk Emri verilen siparişler “Sevk Paketleme” adlı belgeye eklenerek paketlere ayrılır. Bir paket içerisinde birden fazla ürün bulunabilir.
  • Her pakete benzersiz bir barkod numarası basılarak paketlere yapıştırılır.
  • Her sevk edilecek bir araca “Araç Yükleme Fişi” belgesi oluşturulur. İçerisine sınırsız sayıda farklı siparişin paketleri üzerindeki barkodlar okutularak araca yüklenir.
  • Araç yüklemesi tamamlandığında araç içinde yer alan siparişler otomatik olarak cari bazında gruplanarak bir veya birden fazla irsaliye oluşur.
  • Eksik bir paket varsa irsaliye oluşturma işlemi engellenerek sevkiyat işleminin gerçekleştirilmesi engellenir.

  1. Düzeltmeler ve İyileştirmeler
  • Çeşitli İyileştirmeler Yapıldı.
    • Stok aktarım esnasında verilen bilgilerin eksik olması durumları işlenerek olası hataların önüne geçildi. İşlem örneği; birim bilgisi aktarılmadığında varsayılan birim oluşturulması sağlandı.
    • E-fatura gönderimi esnasında verilen hataların daha detaylı açıklanması sağlandı.
    • Hızlı Satış’da ödeme alınmadan satış tamamlanması engellendi.
    • E-fatura önizleme performansı attırıldı.
    • “Stok Seç” penceresinde belgeye “0” miktarlı ürün eklenmesi engellendi.

  • Tespit Edilen Hatalar Giderildi.
    • İş Yönetimi “Alt İş” oluşturma hatası giderildi.
    • Stok Yönetimi satış KDV oranının yanlış kaydetme problemi giderildi.
    • Sayım belgesinden belge kopyalama özelliğindeki hatalar giderildi.
    • Sipariş ve Stok Belgelerindeki belge dönüşüm hataları giderildi.
    • Stoğun Seri numarası kontrol aşamasındaki hatalar giderildi.
    • Sevkiyat Seri No Giriş penceresi açılmama sorunu giderildi.


  1. Geri Bildirim ve İletişim

AR-GE birimi olarak kullanıcılarımızın fikirlerini, geri bildirimlerini ve sorularını her zaman önemsiyoruz. Bize ulaşmak için [dev@pozitifofis.com.tr].

 

Etiketler ERP Geliştirme Yeni Özellikler
İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler
  • Görüşmeyi Bitir
Demo Talep Formu
Uzman müşteri temsilcilerimiz tarafından 1 (bir) iş günü içerisinde 0 (212) 955 00 58 no'lu telefondan canlı demo sunumu yapılmak üzere aranacaksınız. Lütfen bilgilerin doğruluğundan emin olunuz.