Sık Sorulan Sorular
- Anasayfa
- S.S.S.
- Pozitif Ofis Tüm Bilgisayar,Tablet ve Telefonlarda Çalışır mı?Web tabanlı yapısıyla herhangi platforma bağlı kalmadan internetinizin olduğu her ortamda işlerinizi kolaylıkla takip edip,yönetebilirsiniz.Bunun için sadece güncel bir tarayıcı destekleyen cihazınız olması yeterlidir.
- Farklı Bir Program Kullanıyorum, İçindeki Kayıtlar Pozitif Ofis'e Aktarılabilir mi ?Evet,dış ortama veri çıkartabilen her türlü programdan veri aktarımı yapılarak eski kayıtlarınızı Pozitif Ofis'e aktarabiliriz.
- Verilerim İnternet Ortamında Güvende mi ?Pozitif Ofis'te web üzerinde kullanılan en üst düzey güvenlik sistemleri kullanılmıştır.Ayrıca otomatik yedekleme özelliği ile verilerin sürekli olarak yedeği alınabilmektedir.
- Fiyatları Öğrenebilir miyim ?https://pozitifofis.com.tr/paketler sayfasından size en uygun paket ve ek modülleri seçerek tüm fiyatlarları görüntüleyebilirsiniz.
- Sunucu Adresi Nedir ?
Sunucu Adresi, Pozitif Ofis'in işletmenize özel olarak oluşturduğu alan adıdır.
Genellikle "https://isletmeadi.pozitifofis.com.tr" olarak atanır.
Sunucu Adresi sahibi olabilmek için Pozitif Ofis'i satın almanız gerekmektedir. Satın almadan önce uygulamayı denemek için web sitemiz üzerinden demo talebi oluşturabilirsiniz.
Eğer sunucu adresinizi unuttuysayız sistem yöneticinize başvurun veya 0 850 377 00 58 nolu numarayı arayarak destek talebinde bulununuz.
- İptal Edilen Belgeye Tekrar Ulaşabilirmiyim ?Evet,iptal edilen belgeleri yada belgedeki bir satırı geri yükleme yetkiniz varsa geri dönüşüm kutusundan geri yükleyebilirsiniz.
- Pozitif Ofis ile E-Dönüşüm Hizmetlerini Kullanabilirmiyim ?Evet. E-fatura, e-arşiv ve e-irsaliye hizmetlerini sisteminize tam entegre olarak kullanabilir, entegratörünüze gelen faturaları tek tuşla içeri alabilir, Pozitif Ofis'te kesteğiniz faturaları müşterilerinize gönderebilirsiniz.