Sık Sorulan Sorular
  • Pozitif Ofis Tüm Bilgisayar,Tablet ve Telefonlarda Çalışır mı?
    Web tabanlı yapısıyla herhangi platforma bağlı kalmadan internetinizin olduğu her ortamda işlerinizi kolaylıkla takip edip,yönetebilirsiniz.Bunun için sadece güncel bir tarayıcı destekleyen cihazınız olması yeterlidir.
  • Farklı Bir Program Kullanıyorum, İçindeki Kayıtlar Pozitif Ofis'e Aktarılabilir mi ?
    Evet,dış ortama veri çıkartabilen her türlü programdan veri aktarımı yapılarak eski kayıtlarınızı Pozitif Ofis'e aktarabiliriz.
  • Verilerim İnternet Ortamında Güvende mi ?
    Pozitif Ofis'te web üzerinde kullanılan en üst düzey güvenlik sistemleri kullanılmıştır.Ayrıca otomatik yedekleme özelliği ile verilerin sürekli olarak yedeği alınabilmektedir.
  • İptal Edilen Belgeye Tekrar Ulaşabilirmiyim ?
    Evet,iptal edilen belgeleri yada belgedeki bir satırı geri yükleme yetkiniz varsa geri dönüşüm kutusundan geri yükleyebilirsiniz.
  • Pozitif Ofis ile E-Dönüşüm Hizmetlerini Kullanabilirmiyim ?
    Evet,e-fatura, e-arşiv ve e-irsaliye hizmetlerini sisteminize tam entegre olarak kullanabilir.Entegratörünüze gelen faturaları tek tuşla içeri alabilir, Pozitif Ofis'te kesteğiniz faturaları müşterilerinize gönderebilirsiniz.
  • Stoklarımı E-Ticaret Siteme Aktarabilirmiyim ?
    Pozitif Ofis'in E-Ticaret sistemini kullanarak stoklarınızı tek tuşla internet ortamında satışa çıkarabilir,sipariş takibi,e-arşiv fatura kesme gibi işlemleri yapabilirsiniz.
  • Görüşmeyi Bitir
Demo Talep Formu
Uzman müşteri temsilcilerimiz tarafından 1 (bir) iş günü içerisinde 0 (212) 955 00 58 no'lu telefondan canlı demo sunumu yapılmak üzere aranacaksınız. Lütfen bilgilerin doğruluğundan emin olunuz.