Blog'a Dön

Haziran 2025 Geliştirmeleri

Bu bültende 2025 Haziran ayında Pozitif Ofis uygulamamızın yeni özellikleri, hata düzeltmeleri, kullanıcı ipuçları ve gelecek planlarımız hakkında bilgiler bulacaksınız.
01.07.20255 dk.Doğukan İyidoğan
  1. Yeni Özellikler ve Güncellemeler
  • Varyant Stok Özelliği Eklendi
    • Sınırsız varyant tanımı (Renk, Beden, Ebat gibi...),
    • Hızlı varyant stok kartı oluşturma sihirbazı,
    • Ana varyanta bağlı olan alt varyantları ve hareketleri tek ekran üzerinde görüntüleme,
    • Toplu barkod ve stok kodu üretme,
    • Toplu fiyatlandırma,
    • Her varyant detayın envanter ve işlem takibini ayrı ayrı yapabilme,
    • Otomatik stok kartı isimlendirme.

  • Hızlı Satış Modülü Satış Terminaline Yeni Özellikler Eklendi.
    • Kasa işlemi özelliği eklendi.
    • Hızlı Satış Kasa İşlemi

      Hızlı Satış Kasa İşlemi

    • Vardiya başlangıcında 'Kasa Açılış' tutarı girebilme özelliği eklendi.
    • Hızlı Satış Kasa Açılış

    • PAVO yazarkasa entegreli durumda hızlı ödeme kısayolların kullanarak tek parça, hızlı ödeme ile fişi kapatabilme özelliği eklendi.
    • Hızlı Satış Ödeme Kısayolu

    • PAVO yazarkasaya aynı belge numarası ile satış gönderildiğinde dönen hata işlenerek belge numarasının otomatik arttırılması sağlandı.
    • Hızlı Satış Belge No Attırma

    • Tamamlanan satışın detay penceresine 'Ödeme Detayı' bilgisi ve 'İade Al' seçeneği eklendi.
    • Hızlı Satış Satış Tamamla

    • 'Belge Temizle' butonuna fiş kalem sayısı bilgisi eklendi.
    • Fiş sepetine KDV bilgisi eklendi.
    • Eksi indirim yapılması engellendi.

  • Cari Kart'a Banka Hesabı Kaydetme Özelliği Eklendi.
  • Banka Hesapları

    • Cari karta ait olan 'IBAN' ve 'Hesap Numarası' ve diğer banka hesap detaylarını gibi bilgileri kaydederek ödeme yapabileceğiniz bilgileri tek ekranda görüntüleyebilirsiniz.
    • İleride geliştirilecek 'Online Banka' modülü ile gelen ve giden dekontların bilgilerini ilgili hesap bilgileri ile eşleştirerek hızlı şekilde entegrasyonlar yapılabilmesi planlanmaktadır.

  • Teklif, Sipariş, İrsaliye, Fatura, Stok Fişleri, Sepet, Depo, Üretim belgelerinde teraziden veri okuma özelliği eklendi
    • Belgeye eklenen stok kartının birimi 'Tartılabilir Birim' olarak işaretlenmiş ve terazi bağlantısı var ise 'Hızlı Satış' modülünde olduğu gibi tartım penceresi açılarak teraziden anlık ağırlık verisi çekilir.

  • Ajanda Modülüne Bildirim Özelliği Eklendi.
    • Ödeme, tahsilat hatırlatıcısı servise bağlı otomatik bildirim atabilmesi sağlandı.
    • Ajanda kategorisine varsayılan davetli kullanıcı ayarı eklendi. Bu sayede dinamik oluşturulan kategorilere varsayılan olarak kullanıcı davet edilebilir.


  1. Düzeltmeler ve İyileştirmeler
  • Çeşitli İyileştirmeler Yapıldı.
    • 'Satır Fiyatlandır' işleminde bakiye kontrolü uygulanarak uyarı verme/işlemi durdurma özelliği eklendi.
    • Stok hareketlerine 'Firma Bilgileri', 'Süreç Numarası', 'Ödeme Tarihi' sütunları eklendi.
    • Envanter, fiyat, bakiye kontrolü işlevlerinde performans iyileştirmeleri yapıldı.
    • 'Şube Ekle / Düzenle' penceresine şube ek bilgi silme işlevi geliştirildi.
    • Pozitif Ofis Servis Konumuna sadece geçici şifreler ile erişilebilmesi sağlandı.
    • KDV grup tanımlama penceresine arayüz iyileştirmesi yapıldı.

  • Tespit Edilen Hatalar Giderildi.
    • Üretim sarf malzemesi eklerken oluşan para birimi ve kur hatası giderildi.
    • Satır fiyatlandır penceresindeki oluşan hatalar giderildi.
    • 'Sevk Bekleyen Siparişler' oluşan hatalar giderildi.
    • E-fatura modülünde entegratör hata kodu çakışmaları, alt belge gönderiminde tespit edilen hatalar giderildi.
    • 'Sepet' penceresinde tespit edilen hatalar giderildi.


  1. Gelecek Planlar ve Yol Haritası
  • Hızlı Satış 'Beko X30TR' Yazarkasa Pos Entegrasyonu Geliştirilecek.
    • Tamamlanan Pavo N86 GMU entegrasyonundan sonra aynı minvalde çalışacak GMP3 protokolü kullanan 'Beko X30TR' yazarkasa entegrasyonunu geliştirmeyi planlıyoruz.
    • Bu entegrasyonun ağustos ayı içerisinde tamamlanması planlanmaktadır.

  • Online Banka Modülü Geliştirilecek.
    • Tek ekran üzerinde tüm banka hesaplarının bakiye ve hareketlerini anlık olarak görüntülenebilmesi,
    • Hesap hareketlerinin ilgili cari karta, banka kartına manuel ve isteğe bağlı olarak otomatik entegre edilebilmesi planlanmaktadır.
    • Bu modül yılın üçüncü çeyreğine içerisinde tamamlanması planlanmaktadır.

  • Hesap Kapatma Özelliği Geliştirilecek.
    • Bu özellik ile bir cari karta ait olan 'Alış' ve 'Satış' belgelerini 'Ödeme' ve 'Tahsilat' belgeleriyle toplu şekilde eşleştirilmesi mümkün olacaktır.
    • Bu sayede geciken ödemeler / tahsilatlar ve ödemesi alınmayan / yapılmayan belgeler daha kolay şekilde tespit edilebilecektir.
    • Bu özellik yılın üçüncü çeyreği içerisinde geliştirilmesi planlanmaktadır.

  • Rapor Merkezi Modülü Geliştirilecek.
    • Bilindiği üzere Pozitif Ofis'in en önemli özelliklerinden biri her modül içerisinde filtreleri ve modül verilerini kullanarak ek bir rapora gerek kalmadan interaktif raporlar alınabilmesidir. Bu özellik firmaların %99'unun ihtiyaçlarını karşılasa da bazı durumlarda firmaların özel ihtiyaçlarına cevap veremediğini gözlemledik.
    • Rapor Merkezi modülü ile firmaya özel raporların hızlı şekilde hazırlanacağı, açık kaynak, eski 'Rapor' modülüne göre %40'a kadar performans farkı olacağını öngördüğümüz iyileştirmeler yaparak 2025 yılı üçüncü çeyreğinde kullanıma sunmayı hedefliyoruz.
    • İlk versiyonun ardından rapor çıktılarını (.xslt) direkt uygulama içerisinde tasarlayabileceğiniz bir araç daha geliştirmeyi planlıyoruz.


  1. Geri Bildirim ve İletişim

AR-GE birimi olarak kullanıcılarımızın fikirlerini, geri bildirimlerini ve sorularını her zaman önemsiyoruz. Bize ulaşmak için [dev@pozitifofis.com.tr].

Yeni Eklenen Eğitim İçerikleri

Pozitif Ofis ERP uygulamasını daha verimli kullanabilmeniz için forum sitemize yeni eğitim içerikleri ekledik. Aşağıdaki bağlantılardan ilgili içeriklere ulaşabilirsiniz:

EtiketlerERPGeliştirmeYeni Özellikler
İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler
  • Görüşmeyi Bitir
Demo Talep Formu
Uzman müşteri temsilcilerimiz tarafından 1 (bir) iş günü içerisinde 0 (212) 955 00 58 no'lu telefondan canlı demo sunumu yapılmak üzere aranacaksınız. Lütfen bilgilerin doğruluğundan emin olunuz.