Haziran 2025 Geliştirmeleri
Bu bültende 2025 Haziran ayında Pozitif Ofis uygulamamızın yeni özellikleri, hata düzeltmeleri, kullanıcı ipuçları ve gelecek planlarımız hakkında bilgiler bulacaksınız.
01.07.20255 dk.Doğukan İyidoğan
- Yeni Özellikler ve Güncellemeler
- Varyant Stok Özelliği Eklendi
- Sınırsız varyant tanımı (Renk, Beden, Ebat gibi...),
- Hızlı varyant stok kartı oluşturma sihirbazı,
- Ana varyanta bağlı olan alt varyantları ve hareketleri tek ekran üzerinde görüntüleme,
- Toplu barkod ve stok kodu üretme,
- Toplu fiyatlandırma,
- Her varyant detayın envanter ve işlem takibini ayrı ayrı yapabilme,
- Otomatik stok kartı isimlendirme.
- Hızlı Satış Modülü Satış Terminaline Yeni Özellikler Eklendi.
- Kasa işlemi özelliği eklendi.
- Vardiya başlangıcında 'Kasa Açılış' tutarı girebilme özelliği eklendi.
- PAVO yazarkasa entegreli durumda hızlı ödeme kısayolların kullanarak tek parça, hızlı ödeme ile fişi kapatabilme özelliği eklendi.
- PAVO yazarkasaya aynı belge numarası ile satış gönderildiğinde dönen hata işlenerek belge numarasının otomatik arttırılması sağlandı.
- Tamamlanan satışın detay penceresine 'Ödeme Detayı' bilgisi ve 'İade Al' seçeneği eklendi.
- 'Belge Temizle' butonuna fiş kalem sayısı bilgisi eklendi.
- Fiş sepetine KDV bilgisi eklendi.
- Eksi indirim yapılması engellendi.
- Cari Kart'a Banka Hesabı Kaydetme Özelliği Eklendi.
- Cari karta ait olan 'IBAN' ve 'Hesap Numarası' ve diğer banka hesap detaylarını gibi bilgileri kaydederek ödeme yapabileceğiniz bilgileri tek ekranda görüntüleyebilirsiniz.
- İleride geliştirilecek 'Online Banka' modülü ile gelen ve giden dekontların bilgilerini ilgili hesap bilgileri ile eşleştirerek hızlı şekilde entegrasyonlar yapılabilmesi planlanmaktadır.
- Teklif, Sipariş, İrsaliye, Fatura, Stok Fişleri, Sepet, Depo, Üretim belgelerinde teraziden veri okuma özelliği eklendi
- Belgeye eklenen stok kartının birimi 'Tartılabilir Birim' olarak işaretlenmiş ve terazi bağlantısı var ise 'Hızlı Satış' modülünde olduğu gibi tartım penceresi açılarak teraziden anlık ağırlık verisi çekilir.
- Ajanda Modülüne Bildirim Özelliği Eklendi.
- Ödeme, tahsilat hatırlatıcısı servise bağlı otomatik bildirim atabilmesi sağlandı.
- Ajanda kategorisine varsayılan davetli kullanıcı ayarı eklendi. Bu sayede dinamik oluşturulan kategorilere varsayılan olarak kullanıcı davet edilebilir.







- Düzeltmeler ve İyileştirmeler
- Çeşitli İyileştirmeler Yapıldı.
- 'Satır Fiyatlandır' işleminde bakiye kontrolü uygulanarak uyarı verme/işlemi durdurma özelliği eklendi.
- Stok hareketlerine 'Firma Bilgileri', 'Süreç Numarası', 'Ödeme Tarihi' sütunları eklendi.
- Envanter, fiyat, bakiye kontrolü işlevlerinde performans iyileştirmeleri yapıldı.
- 'Şube Ekle / Düzenle' penceresine şube ek bilgi silme işlevi geliştirildi.
- Pozitif Ofis Servis Konumuna sadece geçici şifreler ile erişilebilmesi sağlandı.
- KDV grup tanımlama penceresine arayüz iyileştirmesi yapıldı.
- Tespit Edilen Hatalar Giderildi.
- Üretim sarf malzemesi eklerken oluşan para birimi ve kur hatası giderildi.
- Satır fiyatlandır penceresindeki oluşan hatalar giderildi.
- 'Sevk Bekleyen Siparişler' oluşan hatalar giderildi.
- E-fatura modülünde entegratör hata kodu çakışmaları, alt belge gönderiminde tespit edilen hatalar giderildi.
- 'Sepet' penceresinde tespit edilen hatalar giderildi.
- Gelecek Planlar ve Yol Haritası
- Hızlı Satış 'Beko X30TR' Yazarkasa Pos Entegrasyonu Geliştirilecek.
- Tamamlanan Pavo N86 GMU entegrasyonundan sonra aynı minvalde çalışacak GMP3 protokolü kullanan 'Beko X30TR' yazarkasa entegrasyonunu geliştirmeyi planlıyoruz.
- Bu entegrasyonun ağustos ayı içerisinde tamamlanması planlanmaktadır.
- Online Banka Modülü Geliştirilecek.
- Tek ekran üzerinde tüm banka hesaplarının bakiye ve hareketlerini anlık olarak görüntülenebilmesi,
- Hesap hareketlerinin ilgili cari karta, banka kartına manuel ve isteğe bağlı olarak otomatik entegre edilebilmesi planlanmaktadır.
- Bu modül yılın üçüncü çeyreğine içerisinde tamamlanması planlanmaktadır.
- Hesap Kapatma Özelliği Geliştirilecek.
- Bu özellik ile bir cari karta ait olan 'Alış' ve 'Satış' belgelerini 'Ödeme' ve 'Tahsilat' belgeleriyle toplu şekilde eşleştirilmesi mümkün olacaktır.
- Bu sayede geciken ödemeler / tahsilatlar ve ödemesi alınmayan / yapılmayan belgeler daha kolay şekilde tespit edilebilecektir.
- Bu özellik yılın üçüncü çeyreği içerisinde geliştirilmesi planlanmaktadır.
- Rapor Merkezi Modülü Geliştirilecek.
- Bilindiği üzere Pozitif Ofis'in en önemli özelliklerinden biri her modül içerisinde filtreleri ve modül verilerini kullanarak ek bir rapora gerek kalmadan interaktif raporlar alınabilmesidir. Bu özellik firmaların %99'unun ihtiyaçlarını karşılasa da bazı durumlarda firmaların özel ihtiyaçlarına cevap veremediğini gözlemledik.
- Rapor Merkezi modülü ile firmaya özel raporların hızlı şekilde hazırlanacağı, açık kaynak, eski 'Rapor' modülüne göre %40'a kadar performans farkı olacağını öngördüğümüz iyileştirmeler yaparak 2025 yılı üçüncü çeyreğinde kullanıma sunmayı hedefliyoruz.
- İlk versiyonun ardından rapor çıktılarını (.xslt) direkt uygulama içerisinde tasarlayabileceğiniz bir araç daha geliştirmeyi planlıyoruz.
- Geri Bildirim ve İletişim
AR-GE birimi olarak kullanıcılarımızın fikirlerini, geri bildirimlerini ve sorularını her zaman önemsiyoruz. Bize ulaşmak için [dev@pozitifofis.com.tr].
Yeni Eklenen Eğitim İçerikleri
Pozitif Ofis ERP uygulamasını daha verimli kullanabilmeniz için forum sitemize yeni eğitim içerikleri ekledik. Aşağıdaki bağlantılardan ilgili içeriklere ulaşabilirsiniz:
İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler


